Revolutie?

360 Magazine

| Amsterdam | 22 februari 2018

Van alle revoltes die er in onze huidige wereld zouden moeten uitbreken, staan wij aan de vooravond van een heel andere strijd op leven en dood: de zogenaamde streamingrevolutie.

Rechtstreekse uitzendingen halen zulke duizelingwekkende records dat iedereen in die tak van sport munitie verzamelt 
om de aandacht van de consument te strikken. De traditionele Hollywoodstudio’s en de techbedrijven in Silicon Valley 
hebben hun artillerie gericht op aartsvijand Netflix, met 
117,8 miljoen abonnees leider van het streamingkalifaat. 
Zo veel succes is niet de bedoeling en plotseling worden te hooi en te gras miljarden geïnvesteerd om een graantje van de hausse mee te pikken. Alle grote spelers doen hun uiterste best om u meer televisie via internet te verkopen.

Verder lezen?
Kwaliteitsjournalistiek kost geld. Maar je wilt 360 misschien liever eerst proberen. Daarom kun je gastlid worden. Je krijgt dan direct 3 artikelen, onze gratis nieuwsbrief en maandelijks een artikel naar keuze.
Ja, ik word gastlid