La Prensa  |  Kyunghyang Shinmun  |  Excélsior  |  NDTV  |  Tirana Times  |  El Deber  |  Informer  |  The Standard  |  The Star  |  Science  |  Svenska Dagbladet  |  W Radio  |  Blick  |  Deccan Herald  |  Tunisie Numérique  |  Associated Press  |  The Hollywood Reporter  |  The Korea Herald  |  Alwihda Info  |  Milenio  |  The Citizen  |  Variety  |  Miami Herald  |  NK News  |  L’Orient-Le Jour  |  RFG Magazine  |  Suriname Herald  |  Kapital  |  France 24  |  NPR  |  Panorama  |  El Comercio  |  The Kyiv Independent  |  Axios  |  Dawn  |  StarNieuws  |  Sky News  |  CGTN  |  Kapitalis  |  USA Today  |  El Ciudadano  |  ORF  |  Hindustan Times  |  Ars Technica  |  Aktuálně  |  Portal Novosti  |  New Lines Magazine  |  De Ware Tijd  |  Diario Libre  |  Tama Media  |  Radio-Canada  |  Al Arabiya English  |  European Correspondent  |  Swiss Info  |  TOLOnews  |  Penn Press  |  The Slovak Spectator  |  Substack  |  RaiNews  |  Fox News  |  Taiwan News  |  Mashable  |  Middle East Monitor  |  Barron’s  |  Etemaad  |  Kyodo News  |  The Korea Times  |  BioBioChile  |  CBS News  |  Wakat Séra  |  The News International  |  El Telégrafo  |  The Dial  |  The Mayor  |  The New Zealand Herald  |  Inside Climate News  |  CNBC  |  Africanews  |  The Japan Times  |  Le Parisien  |  Voice of America  |  Ta Nea  |  Vísir  |  The Tehran Times  |  Euronews  |  Greenpeace Magazin  |  Columbia Journalism Review  |  NBC  |  I Kathimerini  |  The Jerusalem Post  |  ABC News  |  Expressen  |  The Nation Thailand  |  La República  |  Parbode  |  Solomon  |  Americas Quarterly  |  Noema  |  Kosovo 2.0  |  New Left Review  |  Minority Africa  |  Página 12  |  The Drift  |  Etilaatroz  |  The Tablet  |  Correctiv  |  Muwatin  |  444  |  Revista 5W  |  IDHEAS  |  Zetland  |  Oekrajina Moloda  |  It's Nice That  |  Coda Story  |  Kyiv Post  |  Five Media  |  The Baffler  |  Andreas Krieg  |  Deník N  |  LeidenAsiaCentre  |  Sinembargo  |  Galore Interviews  |  Ambo|Anthos  |  Knowable Magazine  |  Narratively  |  The New Statesman  |  Meduza  |  Truthout  |  New Frame  |  Al-Hurra  |  Domani  |  Reasons to be Cheerful  |  Syria Untold  |  Ukrinform  |  Al-Quds Al-Arabi  |  Psyche  |  Chugan Kyunghyang  |  The Philosophical Salon  |  Heti Világgazdaság  |  Vita e Pensiero  |  Fordham University Press  |  Nadiaharhash.com  |  First Things  |  Internationaal Monetair Fonds  |  La Presse de Tunisie  |  NZZ am Sonntag  |  Afghan Women News  |  Gandhara  |  This Week in Palestine  |  Eurasianet  |  Dowody na Istnienie  |  The Expres Tribune  |  Apollo Magazine  |  Onet Wiadomosci  |  The Middle East Institute  |  Phi Kappa Phi Forum  |  Coffee or Die  |  OCCRP  |  Radio Free Europe / Radio Liberty  |  History Today  |  Vzgliad  |  Lenta.ru  |  Ara  |  Nieuw Amsterdam  |  The Huffington Post  |  El Español  |  Motherland Magazine  |  The Lancet  |  Boston Review  |  Pause  |  Boing Boing  |  Interview Magazine  |  Submarine  |  Intelligent Life  |  Hollands Diep  |  Época  |  Ogonjok  |  True Africa  |  Etiqueta Negra  |  El Tiempo  |  Buzzfeed  |  Jeune Afrique  |  Sisa Journal  |  The Paris Review  |  El País Colombia  |  Shaffaf  |  O Globo  |  Singapore Scene  |  Blog Wangyi  |  Irish Independent  |  Maclean's  |  Montreal Gazette  |  Koran Tempo  |  Business Insider  |  Toronto Star  |  Rand Daily Mail  |  Xin Zhoukan  |  Welt am Sonntag  |  The Culture Trip  |  Jacobin  |  Gizmodo  |  Libération  |  Blouin News  |  IRIN News  |  Mali Actu  |  The Millennium Project  |  The Register  |  The Globalist  |  Rolling Stone  |  Now  |  NewsNext  |  The Indian Express  |  Folha de São Paulo  |  Jornal de Notícias  |  Phys.org  |  Kommersant  |  The East African  |  Den  |  Le Républicain  |  Jingji Cankao Bao  |  Myanmar Now  |  Revue XXI  |  Delo  |  Politis  |  Contrepoints  |  Numerama  |  Le Nouvel Observateur  |  20 minutes  |  L'Orient Litteraire  |  Southeast Asia Globe  |  Kommersant-Dengui  |  Al-Khaleej Affairs  |  Shun Po  |  Der Standard  |  La Presse  |  The New Age  |  Al-Masry Al-Yoem  |  Al Modon  |  Romania Libera  |  Uitgeverij Xtra  |  Your Middle East  |  Fenghuang Wang  |  Recode  |  New Republic  |  Jahan-E Sanat  |  Amin  |  Fusion  |  Il Foglio  |  Dezeen  |  Télérama  |  Nanzao.com  |  Cityscapes  |  Standpoint  |  Granta  |  As Safir  |  Ekspert  |  Lucky Peach  |  La Nacion  |  Foresight  |  Le Vif  |  Alternet.org  |  Chosun Ilbo  |  Svobodne forum  |  Jyllands-Posten  |  Changjiang Shangbao  |  Exame  |  Der Freitag  |  Efecto Cocuyo  |  14ymedio  |  Al-Ittihad  |  Rossia v Globalnoj Politike  |  scroll.in  |  Tuoi Tre  |  Dinero en imagen  |  Hürriyet  |  Yediot Aharonot  |  NIN  |  Frankfurter Rundschau  |  Al-Jumhuriya  |  Leaders  |  The Verge  |  Al Monitor  |  Yeni Safak  |  Le Monde Magazine  |  The Clinic  |  Vreme  |  Vzglyad  |  Spiked  |  D (La Repubblicadelle Donne)  |  Vice Italia  |  Pressian  |  Univision  |  Ozguruz  |  Napi  |  Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung  |  Pacific Standard  |  Magyar Nemzet  |  BBC  |  Protagon  |  Mediapart  |  The Sunday Times Magazine  |  New Zealand Listener  |  Novaya Gazeta  |  Al-Arabi Al-Jadid  |  Il Post  |  Carnegie Middle East Center  |  Hankyoreh21  |  Nihon Keizai Shimbun  |  Global Times  |  Insight Crime  |  Le Soleil  |  Globus  |  Club Z  |  Dziennik Gazeta Prawna  |  The Perennial Plate  |  Fraternité Matin  |  Sahelien.com  |  Proto Thema  |  Mosaic Science  |  Lebowksi  |  Quartz Africa  |  Tagesschau  |  San Francisco Chronicle  |  Moskovski Komsomolets  |  Russkiy Reporter  |  Al-Hayat  |  WIRED  |  Mashallah News  |  Artsy  |  El Watan  |  VPRO  |  Rudaw  |  Kurdistan24  |  ESPN  |  Smithsonian Magazine  |  Le Monde Diplomatique  |  ABC  |  Ukrainska Pravda  |  Daily Nation  |  Outlook  |  All4syria  |  Jiemian  |  ZEITmagazin  |  Clarín  |  OkayAfrica  |  The Baltimore Sun  |  Salon  |  Reflex  |  GQ  |  The Ringer  |  Longreads  |  Algerie-Focus  |  Il Messaggero  |  iDNEZ.cz  |  Le Pays  |  TelQuel  |  Roads & Kingdoms  |  The Diplomat  |  Die Wochenzeitung  |  Dilema Veche  |  Médor  |  Duanchuanmei  |  India Today  |  OZY  |  Muftah  |  The Hill  |  Guoji Jinrong Bao  |  El Faro  |  ESPN The Magazine  |  Il Fatto Quotidiano  |  The Saturday Paper  |  Wirtschaftswoche  |  Outside  |  El-Watan Weekend  |  +972 Magazine  |  Proceso  |  Qiangzhan Wang  |  Visão  |  Nezavisimaya Gazeta  |  Magyar Idők  |  Marginalia  |  IQ  |  Le Desk  |  Expresso  |  Adevărul  |  Semana  |  Wprost  |  Khaosod English  |  The Telegraph  |  Le Figaro  |  Gastro Obscura  |  Thrillist.com  |  Syria TV  |  InoSMI  |  Los Angeles Review of Books  |  Topic  |  Bangkok Post  |  The Slovak Spectator  |  The Sydney Morning Herald  |  Bloomberg Businessweek  |  The Daily Maverick  |  El Estimulo  |  The California Sunday Magazine  |  Il Manifesto  |  Meem  |  The Village Voice  |  Politiken  |  El Nuevo Herald  |  Detroit Free Press  |  Khaosod  |  Chinadialogue  |  DailyO  |  Kafa  |  Arti Gerek  |  Sözcü  |  NewsDay  |  Caijing Wang  |  Le Devoir  |  abcúg  |  Himal Southasian  |  Asia by Africa  |  El Nuevo Diario  |  Brand Eins  |  Ensia  |  Tygodnik Powszechny  |  Deutsche Welle  |  Yeniçag  |  Veçer  |  The Daily Beast  |  World Politics Review  |  Sächsische Zeitung  |  Zhongguo Qingnian Bao  |  Slate  |  Business News  |  Duanchuanmei (The Initium)  |  RGP  |  52 Insights  |  Shun Po Monthly  |  Il Dubbio  |  Diario de Sevilla  |  Asahi Shimbun  |  El Independiente  |  Frontier  |  The Conversation  |  Asia Times  |  Diken  |  Gazete Duvar  |  Epic  |  Arab News  |  Forbes  |  El País Semanal  |  Sixth Tone  |  Radii  |  Africa is A Country  |  Dagens Nyheter  |  Die Presse  |  The Observer  |  The Malay Mail Online  |  Vecernji List  |  Istinomer  |  Nexos  |  Cicero  |  Hospodarske Noviny  |  Gazeta.ru  |  New York Magazine  |  The Times Literary Supplement  |  The Walrus  |  Takie Dela  |  Stern  |  The Conversation Africa  |  The New Federalist  |  Falter  |  P24 Turkey  |  Cubanet  |  Harpers  |  Berliner Zeitung  |  Undark  |  Kurier  |  Polygon  |  EJ Insight  |  Ming Pao  |  www.chappatte.com  |  Novosti  |  Il Venerd di Repubblica  |  STAT  |  Esquire  |  UnHerd  |  Quillette  |  Aera  |  OjoPúblico  |  Daily News & Analysis  |  Criterio  |  El Universal  |  La Tercera  |  La Stampa  |  Reaction  |  Vanity Fair  |  Time Magazine  |  The Irish Times  |  Batenka  |  Are We Europe  |  Bento  |  Okaz  |  Radio Free Asia  |  Gatopardo  |  Stuff  |  Novi Magazin  |  Le360  |  SingularityHub  |  The Reporter  |  La Vanguardia  |  Dongfang Ribao  |  Apple Daily  |  Raseef22  |  The Caravan  |  Vice  |  Mada Masr  |  El Universo  |  Chilevisión Noticias  |  onEarth  |  Radio Farda  |  LinkedIn  |  Kompas  |  Infobae  |  HLO  |  Bloomberg  |  Vedomosti  |  Nautilus  |  Computer Bild  |  The Big Issue  |  The Next Web  |  Caixin Zhoukan  |  Confidencial  |  The New York Times Magazine  |  Sabah  |  Népszava  |  Live Mint  |  The New York Times Style Magazine  |  The National Interest  |  La Repubblica  |  Xinhua Wang  |  Rede Brasil Atual  |  Letras Libres  |  Prospect  |  Polityka  |  Tempo  |  El Espectador  |  The Times of Israel  |  National Review  |  CNN  |  The Christian Science Monitor  |  Middle East Eye  |  The Los Angeles Times  |  1843 Magazine  |  El Diario  |  Literary Hub  |  Vulture  |  The National  |  Baodaozhe (The Reporter)  |  La Libre Belgique  |  Politico  |  The Globe and Mail  |  Válasz Online  |  New Statesman  |  Die Welt  |  Jutarnji List  |  The Daily Telegraph  |  Grist  |  Die Tageszeitung  |  South China Morning Post  |  The Nation  |  The Wire  |  Foreign Policy  |  The Sunday Times  |  NRK  |  Kaiser Health News  |  Inc.  |  Profil  |  Daraj  |  Myanmar Times  |  L'Espresso  |  The Moscow Times  |  London Review of Books  |  IranWire  |  The Point  |  Daily Mail  |  Undici  |  De Balie  |  Mainichi Shimbun  |  Mail & Guardian  |  The Continent  |  International Crisis Group  |  Animal Político  |  CIVICUS  |  The Times  |  The Hindu  |  Knopf Doubleday Publishing Group  |  Expert  |  Revista Late  |  Project Syndicate  |  Al Jazeera  |  AAWW  |  Guernica  |  The Boston Globe  |  Perspective Daily  |  Internazionale  |  El Mundo  |  The New York Review of Books  |  Environment & Energy Publishing  |  Yale Environment 360  |  The Independent  |  Haaretz  |  Die Zeit  |  Popular Mechanics  |  The News on Sunday  |  Free Will Astrology  |  Reuters  |  Der Tagesspiegel  |  BirGün  |  Forge  |  Le Temps  |  Rest of World  |  Bellingcat  |  Fortune  |  Weixin (WeChat)  |  The Wall Street Journal  |  Mekong Review  |  Newsweek  |  P.M. Magazin  |  Il Sole 24 Ore  |  Corriera della Sera  |  De Bezige Bij  |  African Arguments  |  FOCUS  |  Ethiopia Insight  |  Vsquare  |  The Economist  |  Courrier International  |  Quartz  |  Motherboard  |  The Art Newspaper  |  The Atavist Magazine  |  Christian Science Monitor  |  The Intercept  |  Places Journal  |  El País  |  Aeon  |  Vox  |  Nature  |  Frankfurter Allgemeine Zeitung  |  New Scientist  |  Global Voices  |  True Story Award  |  UNDP  |  L’Orient-Le Jour  |  Jornal de Negócios  |  Le Monde  |  Capital  |  Press Corner EU  |  The Observer Magazine  |  Gazeta Wyborcza  |  Revista Anfibia  |  The Elephant  |  Nikkei Asia  |  Público  |  El Confidencial  |  The Spectator  |  360 Magazine  |  MIT Technology Review  |  The Straits Times  |  InStyle  |  de lage landen  |  Law & Liberty  |  Foreign Affairs  |  The Guardian (Nigeria)  |  GEO  |  The New Yorker  |  Süddeutsche Zeitung Magazin  |  The New York Times  |  Süddeutsche Zeitung  |  Neue Zürcher Zeitung  |  The Atlantic  |  Reportagen  |  Financial Times  |  The Guardian  |  Hakai Magazine  |  The Washington Post  |  Mother Jones  |  Der Spiegel  |  The Daily Business  |  The Critic

Bronnen

La Prensa Argentinië | dagblad | oplage 100.000
La Presse , opgericht in 1869, was tot de jaren zestig het populairste dagblad in Argentinië. Tegenwoordig is het een relatief onafhankelijke krant en nog steeds toonaangevend.
Bekijk de artikelen van La Prensa »
Kyunghyang Shinmun Zuid-Korea | dagblad | oplage 350.000
Kyunghyang Shinmun is een van de grote landelijke dagbladen in Zuid-Korea. Het werd opgericht in 1946 en staat bekend om zijn progressieve en liberale benadering van nieuws en politiek.
Bekijk de artikelen van Kyunghyang Shinmun »
Excélsior Dagblad | Mexico | excelsior.com.mx
Excélsior is een dagblad met zetel in Mexico-Stad. Het is na El Universal de oudste krant van de stad. Het eerste nummer verscheen in maart 1917.
Bekijk de artikelen van Excélsior »
NDTV Nieuwskanaal | India | ndtv.in
NDTV – de afkorting staat voor New Delhi Television – is een Indiaas nieuwsbedrijf dat eigenaar is van het Hindi nieuwskanaal NDTV India en de Engelstalige tegenhanger NDTV 24x7. Het werd opgericht in 1984 door de journalist Radhika Roy en haar man, de econoom Prannoy Roy. Als onafhankelijk medium is het de afgelopen jaren vaak onder druk gezet door de overheid onder leiding van premier Narendra Modi, over wie NDTV kritische artikelen gepubliceerd heeft. Journalisten van NDTV hebben meldingen gemaakt van de intimidatie waarmee de regering de vrije pers de mond wil snoeren.
Bekijk de artikelen van NDTV »
Tirana Times Weekblad | Albanië | tiranatimes.com
Tirana Times is de eerste wekelijkse Engelstalige krant in Albanië. De krant is opgericht in 2005. Het weekblad biedt nieuws over politiek, zaken en economie, opinie, artikelen, sport, kunst en cultuur met speciale aandacht voor Albanië en de Balkan. De krant heeft een onafhankelijke politieke inslag en wordt uitgegeven in samenwerking met het Albanees Instituut voor Internationale Studies, de belangrijkste denktank van Albanië.
Bekijk de artikelen van Tirana Times »
El Deber Dagblad | Bolivia | eldeber.com.bo
El Deber (De plicht) is een Boliviaans en Spaanstalig dagblad dat opgericht is in 1953. Het hoofdkwartier is gevestigd in Santa Cruz de la Sierra, de grootste stad van Bolivia.
Bekijk de artikelen van El Deber »
Informer Tabloid | Servië | informer.rs/
Informer is een Servische tabloidkrant uit Belgrado. De krant staat bekend om zijn politieke vooringenomenheid ten gunste van de regerende Servische Progressieve Partij, zijn pro-Russische houding en zijn sensationele verhalen. Vanaf 2016 beweert de krant zonder documentatie het dagblad met de hoogste oplage in Servië te zijn, met meer dan 100.000 dagelijks verspreide exemplaren. De krant besteedt aandacht aan politiek, regionaal en wereldnieuws, populaire cultuur, gezondheid en sport.
Bekijk de artikelen van Informer »
The Standard Dagblad | Kenia | www.standardmedia.co.ke
The Standard is een van de grootste kranten in Kenia met een marktaandeel van 48 procent. Het is de oudste krant van het land - opgericht in 1902 als The African Standard - en is eigendom van The Standard Group, die ook het Kenya Television Network (KTN), Radio Maisha, The Nairobian (een wekelijkse tabloid), KTN News en Standard Digital, het online platform, beheert.
Bekijk de artikelen van The Standard »
The Star Dagblad | Kenia | www.the-star.co.ke
The Star is een dagblad dat wordt uitgegeven in Nairobi, de hoofdstad van Kenia. De krant werd in juli 2007 gelanceerd als de Nairobi Star en werd in 2009 omgedoopt tot The Star. De oplage van The Star was ongeveer 15.000 à 20.000 in 2010 (tegenover een totale Keniaanse krantenoplage van ongeveer 320.000 in 2010), een aanzienlijke stijging ten opzichte van 5000 à 8000 in 2007.
Bekijk de artikelen van The Star »
Science Verenigde Staten | online | science.org
Science is een prestigieus tijdschrift dat is opgericht in 1880 door Thomas Edison. Het biedt een bijzonder grondig en uitputtend overzicht van de stand van zaken en de debatten over wetenschap in de Verenigde Staten en de rest van de wereld. De website reproduceert de onderwerpen die in het weekblad worden gepresenteerd en biedt exclusieve online-onderwerpen.
Bekijk de artikelen van Science »
Svenska Dagbladet Dagblad | Zweden | www.svd.se
Svenska Dagbladet is een Zweedse dagelijkse krant. De eerste uitgave verscheen op 18 december 1884. Het hoofdkantoor bevindt zich in Stockholm. De krant biedt nationaal, internationaal en lokaal nieuws en lokaal nieuws. Het dagblad is met een oplage van 194.100 in mei 2006 de derde krant van Zweden. De krant heeft een 'neutraal-gematigd' standpunt, maar helt over naar het liberaal-conservatisme van de Gematigde Partij van Zweden.
Bekijk de artikelen van Svenska Dagbladet »
W Radio Radiozender | Colombia | wradio.com.co
W Radio Colombia is een algemene radiozender die eigendom is van Caracol Radio. Het begon in 1973 als een modern station voor volwassenen onder de naam Punto Azul en in 1976 werd het omgedoopt tot Caracol Estéreo. Sinds 2003 draagt de zender de naam W Radio. Het maakt deel uit van het W Radio-netwerk, met netwerken in Mexico en de Verenigde Staten.
Bekijk de artikelen van W Radio »
Blick Dagblad | Zürich | https://www.blick.ch/fr/
Blick is een Zwitsers Duitstalig dagblad en online nieuwswebsite over actualiteiten, entertainment, sport en lifestyle. De krant is gevestigd in Zürich en is de grootste krant van Zwitserland met een oplage van ongeveer 285.000 exemplaren.
Bekijk de artikelen van Blick »
Deccan Herald India | dagblad | oplage 180.000
Deccan Herald werd opgericht in 1948, minder dan een jaar na de onafhankelijkheid van het India, behoort deze krant tot de persgroep The Printers Mysore en wordt gerespecteerd om zijn betrouwbaarheid. Het is nu een groot landelijk dagblad dat zijn wortels heeft in de staat Karnataka en dat verslag doet van het politieke, economische en sociale leven in het zuiden van India. Het staat ook bekend om zijn vele zondagskranten.
Bekijk de artikelen van Deccan Herald »
Tunisie Numérique Nieuwswebsite | Tunesië | tunisienumerique.com
Een Franstalige nieuwswebsite met de focus op gebeurtenissen in Tunesië. In 2020 was Tunisie Numérique het meest bezochte elektronische tijdschrift van Tunesië. Het is tevens het Tunesische medium dat het meest gelezen wordt door Tunesiërs in het buitenland.
Bekijk de artikelen van Tunisie Numérique »
Geen tijd om 943 kranten wereldwijd bij te houden?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Onze nieuwsbrief wordt wekelijks verstuurd.
inschrijven